Skip to content

JIB5 - Cessioni di pass / To hand over passes

People who give away their pass can post here
Chi cede un pass può scrivere qui

JIB5 - Cessioni di pass / To hand over passes

Postby webmaster » 30/09/2013, 16:15

Image

IMPORTANTE: Dopo il 27 MARZO 2014 non sarà più possibile cedere o farsi cedere un invito.

IMPORTANT: After MARCH 27th 2014 it will no longer be possible to give away your own invitation or get one from another participant.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Chiunque non può partecipare alla convention per ragioni impreviste e vuole cedere il suo pass d'invito ad un altro fan può mettere un annuncio qui.

Ricordiamo a tutti che le cessioni di pass sono autorizzate per aiutare i partecipanti che scoprono di non poter venire e vogliono dare la possibilità ad un altro amico o fan di farlo. Al contrario è severamente vietato mercanteggiare con i pass e farne un commercio.
Chi cede e chi prende un pass deve discuterne privatamente e sotto la propria responsabilità, l'organizzazione della convention non è responsabile degli accordi presi tra privati al riguardo.

Le regole che devono essere tassativamente rispettate nella cessione dei pass e la procedura per farlo sono a disposizione QUI.

LEGGERE CON ATTENZIONE! http://www.jusinbello.it/index.php/it/regole-cessioni-inviti

Image nota su facebook per le cessioni di pass:
https://www.facebook.com/notes/jus-in-bello/jib5-cessioni-di-pass-to-hand-over-passes/587820011259548

SOLO CHI CEDE IL PASS PUO' SCRIVERE QUI. Per favore non scrivete per fare delle richieste, guardate gli annunci disponibili e se non trovate quello che state cercando semplicemente aspettate.

IMPORTANTE: SOLO CHI HA RICEVUTO IL PASS D'INVITO PER L'EVENTO DIRETTAMENTE DALLO STAFF DELL'ASSOCIAZIONE JUS IN BELLO PUÒ CEDERLO.
Chi ha ricevuto il pass d'invito da un sostenitore di JUS IN BELLO impossibilitato a partecipare NON PUÒ a sua volta cedere il pass a qualcun altro anche se scopre di non poter più partecipare alla convention.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Whoever is not able to attend the convention for an unexpected reason and wishes to hand over their pass to another fan can post an advertisement here.

We wish to remind to everybody that we allow passes exchanges to help people who cannot attend the convention and wish to give this chance to a friend or another fan. On the contrary it's forbidden to make a trade out of this.
The person who hands over a pass and the person who gets the pass must discuss details in private and under their responsibility. Convention's organizers are not responsible for private agreements taken between two parties in this matter.

Rules that must be strictly respected to hand over passes and procedure to do so are available HERE.

READ CAREFULLY! http://www.jusinbello.it/index.php/en/rules-for-handon-your-pass-over

Image facebook note for passes handing over:
https://www.facebook.com/notes/jus-in-bello/jib5-cessioni-di-pass-to-hand-over-passes/587820011259548

ONLY PEOPLE HANDING OVER PASSES CAN POST HERE. Please don't post requiring passes just look at the available announces and if you don't find what you're looking for simply wait for it.

ATTENTION: ONLY PEOPLE WHO HAVE RECEIVED THEIR INVITATION PASS FOR AN EVENT DIRECTLY FROM JUS IN BELLO ASSN. STAFF CAN HAND IT OVER TO SOMEONE ELSE.
Those who have received an invitation pass from a previous JUS IN BELLO supporter CANNOT give away their invitation pass even if they find out they cannot attend the convention.

Image
Image

http://www.jusinbello.it/
webmaster[nospam]@jusinbello.it
webmaster
Amministratore

Re: JIB5 - Cessioni di pass / To hand over passes

Postby Paschan » 06/03/2014, 21:39

I am Nikki.
I would like to hand over my invitation pass - DP26 (demon pass) - to another fan.
I also have a Jensen photo op JAP150 to hand over.
If someone is interested please contact me PRIVATELY at this email address - npp2014@yahoo.co.uk

***PASS OF INVITATION NO LONGER AVAILABLE***
Last edited by Paschan on 11/03/2014, 12:43, edited 1 time in total.
Paschan

Postby Maura » 07/03/2014, 23:12

I am Maura.
I would like to hand over my Hunter Pass to another fan.
If someone is interested please contact me PRIVATELY at this email address: casanovamaura@gmail.com

Sono Maura.
Vorrei cedere ad un altro fan il mio Hunter Pass.
Se qualcuno è interessato per favore mi contatti PRIVATAMENTE a questo indirizzo e-mail: casanovamaura@gmail.com
Maura

Postby kya382 » 11/03/2014, 13:14

I am Lavinia.
I would like to hand over my invitation pass HP104 to another fan.
If someone is interested please contact me PRIVATELY at this email address lupu.lavinia.cristina@gmail.com.
kya382

Postby Herie » 11/03/2014, 19:58

Hello I'm Sara.
I would like to hand over my invitatio pass - DP104 - to another fan.
If someone is interested please contact me PRIVATELY at this email address: herie77@gmail.com
Herie

Postby wm5813 » 13/03/2014, 15:47

I am Mami from Japan.
I would like to hand over my invitation pass - Angel Pass 118 - to another fan.
I also have a Jensen Photo OP and Jensen+Jared Photo OP to hand over.
If someone is interested please contact me PRIVATELY at this email address : fromthemezzanine@gmail.com

All of passes NO LONGER AVAILABLE!
Last edited by wm5813 on 14/03/2014, 13:36, edited 2 times in total.
wm5813

Postby Vorfilla » 13/03/2014, 21:10

Sono Roberta.
Vorrei cedere ad un altro fan il mio pass d'invito DP243
Cedo anche photo op con Jensen Ackles JAP123
Se qualcuno è interessato per favore mi contatti PRIVATAMENTE a questo indirizzo email
roberta.lomastro@live.it

Sono Roxana.
Vorrei cedere ad un altro fan il mio pass d'invito DP244
cedo anche un photo op con Misha Collins MCP67, uno con Jensen Ackles Jap124, uno con Sebastian Roché SRP80
Se qualcuno è interessato per favore mi contatti PRIVATAMENTE a questo indirizzo email
r.cosman@yahoo.com

PASSES NON PIU' DISPONIBILI
Last edited by Vorfilla on 22/03/2014, 19:05, edited 1 time in total.
Vorfilla

Postby CONNY » 16/03/2014, 14:42

Hello! I'm Conny from Germany and I woud like to hand over my ANGEL PASS and the following photo oops:
- Jared,
- Misha,
- DOUBLE JARED + JENSEN,
- DOUBLE JENSEN + MISHA,
- DOUBLE JARED + MISHA.
Please contact me: connykampmann@googlemail.com
IMPORTANT: First I have to give away the ANGEL PASS, after that I'm allowed to give away the photos! So please be patient! ;o))
CONNY

Postby rose4ever78 » 17/03/2014, 7:34

I am Laura.
I would like to hand over my invitation pass DP199 to another fan.
If someone is interested please contact me PRIVATELY at this email address: lauramihaela@me.com
Pass of invitation no longer available.
rose4ever78

Postby Katia » 21/03/2014, 16:42

ciao!
Sono Katia.
Vorrei cedere ad un altro fan il mio pass d'invito HP47 .
Se qualcuno è interessato per favore mi contatti PRIVATAMENTE a questo indirizzo email: maemo.sis@gmail.com .

IL PASS D'INVITO NON È PIÙ DISPONIBILE.
Last edited by Katia on 25/03/2014, 23:18, edited 1 time in total.
Katia

Postby SpanishMinion » 22/03/2014, 2:46

Hello. I am Verónica.
I would like to hand over my invitation pass- DP83- to another fan.
If someone is interested please contact me PRIVATELY at this email address: chuzos_de_punta@hotmail.com
***PASS OF INVITATION NO LONGER AVALIABLE***

Ciao! Sono Verónica.
Vorrei cedere ad un altro fan il mio pass d'invito DP83.
Se qualcuno è interessato per favore mi contatti PRIVATAMENTE a questo indirizzo email: chuzos_de_punta@hotmail.com
***IL PASS D'INVITO NON È PIÙ DISPONIBILE***
SpanishMinion

Return to Board index

Return to JIB5 - Cessioni di pass / To hand over passes